DPA Microphones 4017B mikrofon modułowy
EAN/UPC: 5713055005412
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Mikrofony pojemnościowe i dynamiczne |
Marka | DPA Microphones |
Rodzaj | Pojemnościowy |
Złącze | XLR / XLR |
Charakterystyka kierunkowa | Superkardioidalna-- |
Zasada działania | Gradient ciśnienia, z tubą interferencyjną |
Typ kapsuły | Wstępnie spolaryzowana, pojemnościowa |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz do 20 kHz |
Pasmo przenoszenia, ± 2 dB | 70 Hz do 20 kHz, przy włączonym III filtrze górnoprzepustowym przy 50 Hz |
Czułość, nominalna ± 2 dB przy 1 kHz | 19 mV/Pa; -34.4 dB re. 1 V/Pa |
Ekwiwalentny poziom szumów A-ważone | Typ. 14 dB(A) re. 20 µPa (maks. 15 dB(A)) |
Ekwiwalentny poziom szumów, ITU-R BS.468-4 | Typ. 25 dB (maks. 26 dB) |
S/NR (A-ważone), dla. 1 kHz przy 1 Pa (94 dB SPL) | Typ. 80 dB(A) |
Całkowite zniekształcenia harmoniczne (THD) | < 1 % do 133 dB SPL peak |
Zakres dynamiki | Typ. 119 dB |
Maks. SPL, szczytowe przed przesterem | 152 dB |
Filters | |
Podbicie wysokich | +4 dB przy 8 kHz |
Obcięcie niskich | I filtr, poniżej 120 Hz |
Impedancja wyjściowa | < 150 Ohm |
Długość kabla | 100 m (328 ft) |
Współczynnik tłumienia (CMRR) | > 40 dB |
Zasilanie | 48 V zasilanie Phantom (± 4 V) |
Pobór prądu | 4.5 mA |
Złącze | XLR-3M. Pin 1: ekran, Pin 2: sygnał + faza, Pin 3: sygnał - faza, |
Kolor | Czarny mat |
Waga | 68 g (2.4 oz) |
Średnica mikrofonu | 19 mm (0.75 in) |
Średnica kapsuły | 19 mm (0.75 in) |
Długość mikrofonu | 212 mm (8.3 in) |
Napięcie na wyjściu, RMS | > 1.8 V |
Biegunowość | +V przy Pin 2 dla pozytywnego ciśnienia akustycznego |
Zakres temperatur w jakich działa mikrofon | -40 °C do 45 °C (14 °F do 113 °F) |
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Jaki mikrofon do komputera?
Szukasz niezawodnego mikrofonu do komputera, który sprawdzi się w różnych zastosowaniach? Poznaj najnowsze propozycje renomowanych
marek i wybierz urządzenie o wielu dodatkowych funkcjonalnościach.
Zwróć uwagę nie tylko na same mikrofony, ale także na rozbudowane
zestawy słuchawkowe. Zastanów się, który produkt najlepiej
odpowiada Twoim oczekiwaniom.
Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.
Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.
Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …
Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.