DPA Microphones 4015C mikrofon modułowy

Numer katalogowy: DPA 4015C
Brak towaru.



Kategoria
Marka
RodzajPojemnościowy
ZłączeXLR / XLR
Charakterystyka kierunkowaszeroko kardioidalna
Zasada działaniagradient ciśnienia
Typ kapsuływstępnie spolaryzowana, pojemnościowa
Pasmo przenoszenia20Hz do 20kHz
Pasmo przenoszenia, ± 2 dB40Hz do 20kHz
Czułość nominalna ±2 dB przy 1Hz10 mV/Pa; -40 dB re. 1 V/Pa
Ekwiwalentny poziom szumów, A-ważoneTyp. 18 dB(A) re. 20 µPa (maks. 20 dB(A))
Ekwiwalentny poziom szumów, ITU-R BS.468-4Typ. 25 dB
SNR, dla 1 kHz przy 1 Pa [94 dB SPL]Typ. 76 dB(A)
Całkowite zniekształcenia harmoniczne [THD]< 1 % dla wartości szczytowej 139 dB SPL peak
Zakres dynamikiTyp. 118 dB
Maks. poziom SPL przed przesterem152 dB
Impedancja wyjściowa< 200 Ohm
Maksymalna długość przewodu100m
Współczynnik tłumienia (CMRR)> 50 dB
Zasilanie48 V Phantom power (± 4 V)
Pobór prądu2.8 mA
ZłączeXLR-3M. Pin 1: ekran, Pin 2: sygnał + faza, Pin 3: - faza
Kolorczarny mat
Waga58g
Średnica19 mm
Średnica kapsuły19mm
Długość64 mm
Napięcie na wyjściu, RMS>4V
Biegunowość+V przy Pin 2
Mikrofon modułowy marki DPA Microphones.

Jeśli już jesteś wielbicielem mikrofonu DPA 4011 będziesz zaskoczony alternatywą jaką DPA dysponuje, czyli mikrofonem szeroko kardioidalnym. 4015C różni się w swojej charakterystyce kierunkowej i jest idealnym wypełnieniem pomiędzy mikrofonem dookólnym a kardioidalnym.
Czasami kardioida nie jest na tyle otwarta by nagrać instrumenty o złożonej radiacji. W takich przypadkach szeroka charakterystyka kierunkowa mikrofonów kompaktowych DPA pozwala uchwycić w szerszym zakresie źródło dźwięku.


  • Szeroki wybór aplikacji
Nagrywanie orkiestr lub innych zespołów instrumentów czasami wymaga kompromisu pomiędzy ambiensem pomieszczenia a bardziej precyzyjnym uchwyceniem źródła dźwięku. Szeroka kardioida obejmuje szerszy kąt zbierania dźwięku i dzięki temu jest doskonałym wyborem do nagrywania fortepianu, gitary, marimby, perkusji i grup instrumentów orkiestry symfonicznej. Również jest doskonałym wyborem do nagrywania mowy, dubbingu, wokalu wzbogacając ich brzmienie o niższe częstotliwości.

  • Całkowita liniowość, nawet po za osią ( off – axis )
Po za osią źródła dźwięku mikrofon 4015C jest całkowicie liniowy. Charakteryzuje się wyjątkową jakością przetwarzania. Wszystkie dźwięki, które występują po za osią źródła są nadal wierne oryginałowi tylko odrobinę stłumione

  • Mały, ale szeroki
Wizualnie dyskretny, nisko profilowy 4015C jest doskonałym rozwiązaniem dla inżynierów dźwięku i projektantów systemów mikrofonowych. Niezwykle precyzyjne i naturalne brzmienie 4015C z pewnością przekroczy oczekiwania nie jednego realizatora, gdy ten zastosuje je na chóry, sety perkusyjne, fortepian, instrumenty dęte itd.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.

Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.

Stojak do nut jest jednym z niezbędnych akcesoriów muzycznych które należy zakupić, przede wszystkim dla wygodny grania na różnych instrumentach. Na rynku dostępne są różne stojaki na nuty, od różnych producentów i w różnych przedziałach cenowych. W tym artykule postaram się wyjaśnić na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie są rodzaje pulpitów do nut, jakie są akcesoria oraz jacy producenci są godni uwagi.

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.