DPA Microphones 4015A mikrofon modułowy

Numer katalogowy: DPA 4015A
Brak towaru.



Kategoria
Marka
RodzajPojemnościowy
ZłączeXLR / XLR
Charakterystyka kierunkowaszeroka kardioida
Zasada działaniagradient ciśnienia
Typ kapsuływstępnie spolaryzowana, pojemnościowa
Pasmo przenoszenia40Hz do 20kHz
Pasmo przenoszenia, ± 2 dB40Hz do 20kHz
Czułość nominalna ±2 dB przy 1Hz10 mV/Pa; -40 dB re. 1 V/Pa
Ekwiwalentny poziom szumów, A-ważoneTyp. 18 dB(A) re. 20 µPa (maks. 20 dB(A))
Ekwiwalentny poziom szumów, ITU-R BS.468-4Typ. 25 dB (przy tłumiku ustawionym na 0 dB lub -20 dB)
SNR, dla 1 kHz przy 1 Pa [94 dB SPL]Typ. 76 dB(A)
Całkowite zniekształcenia harmoniczne [THD]< 1 % dla wartości szczytowej 139 dB SPL peak
Zakres dynamikiTyp. 116 dB
Maks. poziom SPL przed przesterem159 dB
Przełączalny tłumik0 dB / -20 dB
Impedancja wyjściowa< 200 Ohm
Maksymalna długość przewodu100m
Współczynnik tłumienia (CMRR)> 60 dB
Zasilanie48 V Phantom power (± 4 V)
Pobór prądu2.8 mA
ZłączeXLR-3M. Pin 1: ekran, Pin 2: sygnał + faza, Pin 3: - faza
Kolorczarny
Waga158g
Średnica19 mm
Średnica kapsuły19mm
Długość170 mm
Napięcie na wyjściu, RMS>5V
Biegunowość+V przy Pin 2
Mikrofon modułowy marki DPA Microphones.

4015A specjalista w wytrzymywaniu ekstremalnych ciśnień akustycznych
Mikrofony Szeroko kardioidalne DPA są zdolne do pracy w bardzo wysokich poziomach ciśnienia akustycznego. 4015A zawiera przełączalny tłumik w gnieździe XLR aby zapobiec przeciążeniu wzmacniacza mikrofonu.


  • Poszerz horyzont z szeroką kardioidą
4015A jet mikrofonem szeroko kardioidalnym zasilanym 48V. Jego charakterystyka kierunkowa oscyluje pomiędzy mikrofonem kardioidalnym i dookólnym. Czasem mikrofon karioidalny ma  za wąski kąt zbierania dźwięku by nagrać instrumenty takie jak marimba, fortepian, bębny, perkusjonalia czy grupy instrumentów w orkiestrach symfonicznych. W takich wypadkach warto użyć właśnie mikrofonu szeroko kardioidalnego 4015 A, który pozwala poszerzyć pole zbierania dźwięku i dokładniej uchwycić realizm granego utworu. 
Również mikrofon ten sprawdzi się znakomicie podczas nagrywania orkiestry lub innego zespołu w miejscu, w którym istnieje problem dużego pogłosu. Taka sytuacja wymaga kompromisu między pogłosem a precyzyjnym określeniem lokalizacji instrumentów. 4015A również sprawdza się wyśmienicie do rejestracji mowy, dubbingu lub do nagrywania wokali.

  • Kompletna liniowość, nawet po za osią
Charakterystyka 4015A po za osią  jest totalnie liniowa, wyjątkowo autentycznie reprodukuje dźwięk. Wszystkie dźwięki, które występują poza osią jego źródła są wiernie odtwarzane tylko delikatnie stłumione.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.