DPA Microphones 4011C mikrofon modułowy

Numer katalogowy: DPA 4011C
Brak towaru.



Kategoria
Marka
RodzajFilm, Radio, TV
ZłączeXLR / XLR
Charakterystyka kierunkowakardioidalna
Zasada działaniagradient ciśnienia
Typ kapsuływstępnie spolaryzowana, pojemnościowa
Pasmo przenoszenia20Hz do 20kHz
Pasmo przenoszenia, ± 2 dB40Hz do 20kHz
Czułość nominalna ±2 dB przy 1Hz10 mV/Pa; -40 dB re. 1 V/Pa
Ekwiwalentny poziom szumów, A-ważoneTyp. 18 dB(A) re. 20 µPa (maks. 20 dB(A))
Ekwiwalentny poziom szumów, ITU-R BS.468-4Typ. 25 dB
SNR, dla 1 kHz przy 1 Pa [94 dB SPL]Typ. 76 dB(A)
Całkowite zniekształcenia harmoniczne [THD]< 1 % dla wartości szczytowej 139 dB SPL peak
Zakres dynamikiTyp. 118 dB
Maks. poziom SPL przed przesterem152 dB
Impedancja wyjściowa< 200 Ohm
Maksymalna długość przewodu100m
Współczynnik tłumienia (CMRR)> 50 dB
Zasilanie48 V Phantom power (± 4 V)
Pobór prądu2.8 mA
ZłączeXLR-3M. Pin 1: ekran, Pin 2: sygnał + faza, Pin 3: - faza
Kolorczarny mat
Waga58g
Średnica19 mm
Średnica kapsuły19mm
Długość64 mm
Napięcie na wyjściu, RMS>4V
Biegunowość+V przy Pin 2
Mikrofon modułowy marki DPA Microphones.

Kompaktowe, kardioidalne mikrofony DPA są dowodem, że czystość i absolutna neutralność dźwięku nie są cechą tylko mikrofonów studyjnych, pełnowymiarowych.
Mikrofony kompaktowe zostały zaprojektowane tak, by były jak najmniej widoczne a zarazem posiadały wszystkie najważniejsze cechy jakości charakterystyczne dla mikrofonów DPA.  Sprawdzą się wyśmienicie w stacjach telewizyjnych, filmach, teatrach i na koncertach.

Zdolność do obsługi dużych wartości SPL bez zniekształceń czyni 4011C idealnym rozwiązaniem do bliskich ujęć źródeł dźwięku minimalizując przy okazji przesłuchy z innych instrumentów. W przypadku stosowania go jako mikrofon punktowy przy większej orkiestrze trudno znaleźć na rynku konkurenta. Doskonale sprawdzą się w studiach filmowych, telewizyjnych, do nagrywania offów ( głosu z poza kadru ), do nagrywania efektów dźwiękowych. Mikrofon jest w kolorze czarnym matowym co sprawia, że jest niezauważalny i nie odbija światła.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?

Wytwornice dymu od podstaw, czyli jak się do tego zabrać? Jaka wytwornica dymu będzie najlepsza?

Wytwornice dymu od podstaw, czyli jak się do tego zabrać? Jaka wytwornica dymu będzie najlepsza?

Wytwornice dymu od podstaw, czyli jak się do tego zabrać? Jaka wytwornica dymu będzie najlepsza?

Wytwornice dymu, cała tajemnica w jednym artykule:)