DPA Microphones 4007A - Mikrofon Dookólny, kapsuła 12mm
EAN/UPC: 5713055006471
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Mikrofony pojemnościowe i dynamiczne |
Marka | DPA Microphones |
Rodzaj | Pojemnościowy |
Złącze | XLR / XLR |
Charakterystyka kierunkowa | Dookólna |
Zasada działania | Ciśnieniowa |
Typ kapsuły | Wstępnie spolaryzowana, pojemnościowa |
Pasmo przenoszenia | 10 Hz - 40 kHz |
Pasmo przenoszenia, ± 2 dB | 10 Hz - 40 kHz |
Czułość nominalna | +/- 2 dB przy 250 Hz: 9 mV/Pa; -40 dB re. 1 V/Pa |
Ekwiwalentny poziom szumów, A-ważone | Typ. 24 dB (A) re. 20 µPa (maks. 26 dB(A)) |
Ekwiwalentny poziom szumów, ITU-R BS.468-4 | Typ. 36 dB (maks. 38 dB) |
Odstęp sygnału od szumu (S/N ratio, A-ważony), dla 1 kHz przy 1 Pa (94 dB SPL) | Typ. 70 dB(A) |
Całkowite zniekształcenia harmoniczne (THD) | < 0.5 % do poziomu szczytowego142 dB SPL |
Całkowite zniekształcenia harmoniczne (THD) | < 1 % do poziomu szczytowego 148 dB SPL |
Zakres dynamiki | Typ. 124 dB |
Maks. poziom SPL, przed przesterowaniem | 160 dB |
Przełączalny tłumik, filtry itp. | 0 dB / -20 dB |
Impedancja wyjściowa | 200 Ω |
Maksymalna długość przewodu | 100 m (328 ft) |
Zasada impedancji wyjściowej | Impedancja balansowana z Active Drive |
Współczynnik tłumienia sygnału wspólnego(CMRR) | > 60 dB |
Zasilanie | 48 V Phantom (±- 4 V) |
Pobór prądu | 2.8 mA |
Złącze | XLR-3M. Pin 1: ekran, Pin 2: sygnał + phase, Pin 3: - faza |
Kolor | Czarny matowy |
Waga | 163 g (5,7 oz) |
Średnica mikrofonu | 12 - 19 mm (0,47 – 0,75 in) |
Średnica kapsuły | 12 mm (0,47 in) |
Długość mikrofonu | 170 mm (6,7 in) |
Napięcie na wyjściu | 7 V |
Polaryzacja | +V na Pin 2 dla pozytywnego ciśnienia dźwięku |
Temperatura użytkowania | Od -40 °C do 50 °C (-40 °F to 122 °F) |
Wilgotność względna (RH) | Do 90% |
Tolerancja dopasowania (pasmo przenoszenia i czułość) | ± 0.5 dB |
Odchylenie fazowe dla zestawu | < 5° |
Mikrofon nagraniowy 4007A o wysokim pozimie SPL, z zasilaniem Phantom (P48) - specjalista od bliskiego mikrofonowania z ekstremalnie liniową charakterystyką przenoszenia częstotliwości w osi przy rozszerzonym zakresie częstotliwości od 10 Hz do 40 kHz (±2 dB).
• Linowa charakterystyka przenoszenia do 40 kHz
• Bezkonkurencyjny zakres dynamiki
• Maksymalny poziom ciśnienia akustycznego (SPL) - do 160 dB
• Zastosowanie: bliskie mikrofonowanie, rejestrowanie parą mikrofonów lub pomiary akustyczne
Najwyższej jakości mikrofon pojemnościowy o charakterystyce dookólnej ma bezkonkurencyjny zakres dynamiki 124 dB przy całkowitych zniekształceniach harmonicznych na poziomie 1% THD i może wytrzymać do 160 dB SPL, zanim pojawi się przesterowanie, dzięki czemu jest odpowiedni do szerokiej gamy zastosowań: od pary stereo AB do bliskiego mikrofonowania, a także pomiarów akustycznych.
Dzięki całkowitej akustycznej przejrzystości i ultra-wysokiemu maksymalnemu poziomowi SPL 4007A zyskał opinię mikrofonu pierwszego wyboru przy "zbieraniu" perkusji, instrumentów perkusyjnych i instrumentów dętych blaszanych, za każdym razem, gdy najważniejszy jest naturalny rezultat, pozbawiony zniekształceń.
Dzięki właściwościom liniowym i dookólnej charakterystyce kierunkowej 4007A jest także wykorzystywany zarówno jako mikrofon referencyjny przy porównaniach mikrofonów, jak i w testach akustycznych.
W dowolnym momencie, bez żadnych narzędzi, można zmienić konfigurację podstawowego mikrofonu 4007A, dodając inną kapsułę mikrofonową lub przedwzmacniacz DPA.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?
Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!
Jaki mikrofon do komputera?
Szukasz niezawodnego mikrofonu do komputera, który sprawdzi się w różnych zastosowaniach? Poznaj najnowsze propozycje renomowanych
marek i wybierz urządzenie o wielu dodatkowych funkcjonalnościach.
Zwróć uwagę nie tylko na same mikrofony, ale także na rozbudowane
zestawy słuchawkowe. Zastanów się, który produkt najlepiej
odpowiada Twoim oczekiwaniom.