DPA Microphones 4006C mikrofon modułowy

Numer katalogowy: DPA 4006C
EAN/UPC: 5713055005122
Brak towaru.



Kategoria
Marka
RodzajPojemnościowy
ZłączeXLR / XLR
Charakterystyka kierunkowaDookólna
Zasada działaniaCiśnieniowa
Typ kapsuływstępnie spolaryzowana, pojemnościowa
Pasmo przenoszenia10Hz do 20kHz
Pasmo przenoszenia, ± 2 dB20Hz do 20kHz
Czułość nominalna ±2 dB przy 250 Hz40 mV/Pa; -28 dB re. 1 V/Pa
Ekwiwalentny poziom szumów, A-ważoneTyp. 15 dB(A) re. 20 µPa (maks. 17 dB(A))
Ekwiwalentny poziom szumów, ITU-R BS.468-4Typ. 27 dB (maks. 29 dB)
SNR, dla 1 kHz przy 1 Pa [94 dB SPL]Typ. 79 dB(A)
Całkowite zniekształcenia harmoniczne [THD]< 1 % dla wartości szczytowej 134 dB SPL peak
Zakres dynamikiTyp. 116 dB
Maks. poziom SPL przed przesterem140 dB
Impedancja wyjściowa< 200 ohm
Maksymalna długość przewodu100m
Współczynnik tłumienia (CMRR)> 50 dB
Zasilanie48 V Phantom power (± 4 V)
Pobór prądu2.8 mA
ZłączeXLR-3M. Pin 1: ekran, Pin 2: sygnał + faza, Pin 3: - faza
Kolorczarny
Waga63g
Średnicaod 16 do 19 mm
Średnica kapsuły16mm
Długość64 mm
Napięcie na wyjściu, RMS>5V
Mikrofon modułowy marki DPA Microphones.

Wszędzie tam gdzie potrzebny jest mały i lekki mikrofon o wysokiej jakości na pewno sprawdzi się wszechstronny mikrofon DPA 4006C, który spełnia wszystkie te wymagania. Szczególnie jest popularny w parze stereo A-B i wykorzystywany jest w salach koncertowych, gdzie jakość nagrania czasami może być zagrożona przez architekturę budynku.


4006C może być montowany, zawieszany, ukrywany i w każdym położeniu stworzony czyste i transparentne nagranie. Jest idealny do zastosowań w teatrach, operach i salach koncertowych, do zastosowań filmowych oraz studyjnych. Te mikrofony również są bardzo popularne wśród muzyków do bliskiego mikrofonowania takich instrumentów jak kontrabas, trąbka i fortepian. Równocześnie są one niezastąpione na stadionach sportowych i w innych miejscach, gdzie dźwięk pochodzący od publiczności musi być zarejestrowany.

Akcesoria
Szeroki wybór akcesoriów akustycznych, w tym korektory ciśnienia akustycznego, stożki i wymienne ochronne siatki o różnych charakterystykach pozwalają jednemu mikrofonowi zmieniać charakterystykę kierunkową oraz pasmo przenoszenia na siedem różnych sposobów. Ponadto te wszystkie akcesoria nie powodują żadnych przesunięć fazowych ani nie wprowadzają zakłóceń i zniekształceń.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.

Jaki mikrofon do komputera?

Jaki mikrofon do komputera?

Szukasz niezawodnego mikrofonu do komputera, który sprawdzi się w różnych zastosowaniach? Poznaj najnowsze propozycje renomowanych marek i wybierz urządzenie o wielu dodatkowych funkcjonalnościach. Zwróć uwagę nie tylko na same mikrofony, ale także na rozbudowane zestawy słuchawkowe. Zastanów się, który produkt najlepiej odpowiada Twoim oczekiwaniom.

Wytwornice dymu od podstaw, czyli jak się do tego zabrać? Jaka wytwornica dymu będzie najlepsza?

Wytwornice dymu od podstaw, czyli jak się do tego zabrać? Jaka wytwornica dymu będzie najlepsza?

Wytwornice dymu od podstaw, czyli jak się do tego zabrać? Jaka wytwornica dymu będzie najlepsza?

Wytwornice dymu, cała tajemnica w jednym artykule:)

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?