DPA Microphones 4006A mikrofon modułowy

Numer katalogowy: DPA 4006A
EAN/UPC: 5713055003524
Brak towaru.



Kategoria
Marka
RodzajPojemnościowy
ZłączeXLR / XLR
Charakterystyka kierunkowaDookólna
Zasada działaniaCiśnieniowa
Typ kapsułyWstępnie spolaryzowana, pojemnościowa
Pasmo przenoszenia10Hz do 20kHz
Pasmo przenoszenia, ± 2 dB10Hz do 20kHz
Czułość nominalna ±2 dB przy 250 Hz40 mV/Pa; -28 dB re. 1 V/Pa
Ekwiwalentny poziom szumów, A-ważoneTyp. 15 dB(A) re. 20 µPa (maks. 17 dB(A))
Ekwiwalentny poziom szumów, ITU-R BS.468-4Typ. 27 dB (maks. 29 dB)
SNR, dla 1 kHz przy 1 Pa [94 dB SPL]Typ. 79 dB(A)
Całkowite zniekształcenia harmoniczne [THD]< 1 % dla wartości szczytowej139 dB SPL peak
Zakres dynamikiTyp. 121 dB
Maks. poziom SPL przed przesterem147 dB
Przełączalny tłumik0 dB / -20 dB
Impedancja wyjściowa< 200 ohm
Maksymalna długość przewodu100m
Współczynnik tłumienia (CMRR)> 60 dB
Zasilanie48 V Phantom power (± 4 V)
Pobór prądu2.8 mA
ZłączeXLR-3M. Pin 1: ekran, Pin 2: sygnał + faza, Pin 3: - faza
KolorCzarny
Waga163g
Średnicaod 16 do 19 mm
Średnica kapsuły16mm
Długość170 mm
Napięcie na wyjściu, RMS>5V
Mikrofon modułowy marki DPA Microphones.

Wszechstronny DPA 4006A jest bez wątpienia najpopularniejszym mikrofonem z gamy mikrofonów standardowych i słusznie został okrzyknięty standardem w nagrywaniu. Jego transparentność i dokładność sprawia, że mikrofon ten posiada niezwykłą szczegółowość i głębię dźwięku bez względu na jego źródło.

  • Mikrofon renesansowy
Za pomocą 4006 A można osiągnąć bardzo naturalny i precyzyjny dźwięk z wielu źródeł. Mikrofon idealnie nadaje się do ujęć Stereo A-B, symfonicznej sali koncertowej, jest doskonały do nagrywania wokalu, bliskiego mikrofonowania instrumentów takich jak fortepian, gitara, kontrabas, i perkusja.

  • Siedem różnych mikrofonów w jednym
Szeroki wybór akcesoriów akustycznych, w tym korektory ciśnienia akustycznego, stożki i wymienne ochronne siatki o różnych charakterystykach pozwalają  jednemu mikrofonowi zmieniać charakterystykę kierunkową oraz pasmo przenoszenia na siedem różnych sposobów. Ponadto te wszystkie akcesoria nie powodują żadnych przesunięć fazowych ani nie wprowadzają zakłóceń i zniekształceń.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.

Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.

Stojak do nut jest jednym z niezbędnych akcesoriów muzycznych które należy zakupić, przede wszystkim dla wygodny grania na różnych instrumentach. Na rynku dostępne są różne stojaki na nuty, od różnych producentów i w różnych przedziałach cenowych. W tym artykule postaram się wyjaśnić na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie są rodzaje pulpitów do nut, jakie są akcesoria oraz jacy producenci są godni uwagi.

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.