Box Electronics V-200E Crescendo - Instrumentalny system stereo

Numer katalogowy: V-200E Crescendo
Brak towaru.



Kategoria
Marka
GrupaWieloczęściowe
Rodzaj zasilaniaZewnętrzne sieciowe
Moc wyjściowa RMS2x100W/8ohm
Głośniki10" Celestion + HF driver
2 kanały mono
2 kanały stereo
2 wejścia mikrofonowetypu XLR
4 wejścia liniowetypu JACK
2 wejścia stereo audiotypu RCA
Wyjście liniowe L/Rtypu JACK
Wejścia i wyjście AUX
Filtr subsonicznyeliminujący szkodliwy wpływ bardzo niskich częstotliwości na pracę głośników
SUBWOOFER SIMULATOR
Możliwość podłączenia efektu dźwiękowego
Regulacja
Kanały 1-2HIGH, LOW, AUX, LEVEL
Kanały 3-6HIGH, LOW, PAN, LEVEL
MasterAUX, VOLUME
Wbudowany 6-programowy procesor efektów dźwiękowych DSPtypu REVERB i DELAY
Wymiary (wys x sz x gł)mm510 x 345 x 325mm
Waga kompletu14.5kg + 13kg
Instrumentalny system stereo marki Box Electronics

Stereo 2x100W, 2 kanały mono, 2 kanały stereo, Subwoofer Simulator, Procesor efektów (DSP). 
Komplet - kolumna aktywna i pasywna.

System aktywny V-200E z serii Crescendo został zaprojektowany tak aby zaspokoić wymagania użytkowników, którzy poszukują małego przenośnego systemu nagłaśniającego o wysokich walorach dźwiękowych. System był wielokrotnie testowany przez muzyków w różnych warunkach akustycznych, znakomicie sprawdził się przy nagłaśnianiu wokalu, instrumentów klawiszowych, gitar akustycznych itp. Wysoka skuteczność i dynamika systemu pozwala na użycie go do nagłośnienia średniej wielkości sali, a nawet pleneru. System przystosowany jest do montażu na statywach kolumnowych. W kolumnach zastosowano głośniki niskotonowe angielskiej firmy CELESTION.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Jak chronić instrument w trakcie podróży?

Jak chronić instrument w trakcie podróży?

Czy wiesz, że w trakcie podróży instrumenty muzyczne stale są narażone na drgania, uderzenia i przetarcia? Jeśli w odpowiedni sposób ich nie zabezpieczysz, musisz liczyć się z poważnymi konsekwencjami. W skrajnych przypadkach niewłaściwy transport może doprowadzić do całkowitego uszkodzenia instrumentu. Sprawdź, co należy zrobić, aby temu zapobiec!

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?