Ashdown Engineering EB LITE 12-220 EVO III combo gitarowe

Numer katalogowy: EB LITE 12-220 EVO III
Brak towaru.



Kategoria
Marka
RodzajKomba gitarowe
Moc wyjściowa220 W
Wejście o wysokiej czułości3,9 MOhm/150mV - 20V p-p
Wejście o niskiej czułości10 kOhm/300mV - 40V p-p
Wejście liniowe22k Ohm/ 0dBu (nominal)
Wyjście DI600 Ohm (balanced), -20dBu (nominal)
Wyjście na stroik22k Ohm, 0dBu (nominal)
Impedancja wejściowa8 Ohm
Impedancja wyjściowaMinimum 4 Ohm
Korekcja5
Bass+/-15dB @ 100Hz
MidLo Mid +/-15dB @ 220Hz
Middle+/-15dB @ 660Hz
Hi Mid+/-15dB @ 1.6kHz
Treble+/-15dB @ 7kHz (shelving)
Wyjście pętli efektów22k Ohm/0dBu (nominal)
Wejście pętli efektów22k Ohm/0dBu (nominal)
Głośniki1 x 12" BlueLine
Stosunek sygnału do szumu> 80dB (EQ flat)
Zniekształcenia harmoniczne< 0.5%
Wymiary501 x 474 x 300 (mm)
Masa23 kg
Kombo basowe serii Electric Blue marki Ashhdown Engineering. Basowe wzmacniacze i comba serii Electric Blue to brzmienie Ashdown Engineering zamknięte w łatwych do przenoszenia urządzeniach o przystępnej cenie. Wszystkie urządzenia zbudowane są w oparciu o przedwzmacniacz wyposażony w osobne wejścia dla instrumentów z aktywnym i pasywnym układem elektronicznym, miernik poziomu wyjściowego LED ułożony w klasyczny dla wyrobów firmy Ashdown kształt miernika VU, pięciopasmowy korektor barwy z dodatkowymi przełącznikami decydującymi o podbiciu częstotliwości najniższych i rozjaśnieniu brzmienia w zakresie tonów najwyższych, symetryczne wyjście DI, wyjście na stroik / liniowe, oraz szeregową pętlę efektów. Wspólnym dla wszystkich wzmacniaczy jest 180-watowy (RMS, w szczycie do 300W) stopień mocy oparty na tranzystorach MOSFET. Nowością w serii Electric Blue jest wyposażenie tych urządzeń w subharmonizer, niedostępny w poprzednich wersjach tych comb. Jak już sugeruje sama nazwa tych urządzeń, w combach Electric Blue zastosowano głośniki Ashdown BlueLine™ o grubszych i sztywniejszych membranach i o ok. 35% większych magnesach, niż stosowane w standardowych głośnikach do basowych zespołów głośnikowych, co pozwala na osiągnięcie doskonałej kombinacji mocy i przejrzystości brzmienia, a także na osiągnięcie doskonałej jakości odtwarzania tonów najniższych bez poświęcania brzmienia średnich tonów, tak ważnych dla określenia ataku dźwięku i tonów wysokich decydujących o jasności brzmienia basu. EB LITE EB LITE 12-220 EVO III to basowe kombo, w którym zainstalowano 220 watowy, chłodzony powietrzem stopień mocy i w pełni funkcjonalny preamp z wejściami zarówno dla aktywnych jak i pasywnych instrumentów. Na przednim panelu zamontowano: typowy, podświetlany miernik VU, 5-zakresowy korektor z dodatkową regulacją Bright i Deep symetryczne wyjście DI do podłączenia konsoli PA, umożliwiające także zapis, wejście dla pętli FX, oraz wyjście liniowe i wejście dla tunera. Nie zapomniano o potężnym generatorze sub-harmonicznych, który precyzyjnie śledzi sygnał wejściowy wzbogacając go o dodatkową oktawę. Podobnie jak w całej serii EVO III, kombo wyposażono w kompresor, który zapewnia wyjątkową kontrolę poziom dźwięku. Wysokowydajny 12" głośnik Blueline, zapewnia wyjątkowy atak, jasności i niezwykłą wydajność w zakresie low-end. Dodatkowe wyjście na głośnik zewnętrzny może być użyte do podłączenia dodatkowej kolumny. Jest to rozwiązanie idealne do koncertowania w większych salach. Obudowa w stylu retro posiada zabezpieczone metalowymi okuciami narożniki.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.

Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.

Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.

Stojak do nut jest jednym z niezbędnych akcesoriów muzycznych które należy zakupić, przede wszystkim dla wygodny grania na różnych instrumentach. Na rynku dostępne są różne stojaki na nuty, od różnych producentów i w różnych przedziałach cenowych. W tym artykule postaram się wyjaśnić na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie są rodzaje pulpitów do nut, jakie są akcesoria oraz jacy producenci są godni uwagi.

Jak chronić instrument w trakcie podróży?

Jak chronić instrument w trakcie podróży?

Czy wiesz, że w trakcie podróży instrumenty muzyczne stale są narażone na drgania, uderzenia i przetarcia? Jeśli w odpowiedni sposób ich nie zabezpieczysz, musisz liczyć się z poważnymi konsekwencjami. W skrajnych przypadkach niewłaściwy transport może doprowadzić do całkowitego uszkodzenia instrumentu. Sprawdź, co należy zrobić, aby temu zapobiec!